Fredagsmiddagen är på G.

Maken är i köket och skriker om att han behöver hjälp. Jag har gjort mitt redan. Satt in pommes i ugnen. Han säjer att hans uppdrag är bara att steka köttet. Jessica har till uppgift att fixa såsen. Det är det här som kallas samarbete.

Linda är på övervåningen och fräschar sig. Det vankas party till kvällen. Jessica skall på bio senare i kväll. Stig Larssons nya. Fast egentligen när hon för rädd för att se den säjer hon.

Jag tar det lugnt i soffan med ett glas vin och min micro-pc.



Här är den utlovade bilden på adventsdekorationen. Himla mysig butik i Täby Centrum där vi handlade dessa saker. Inside Living hette den. Den kan jag rekommendera. Det fanns en massa fina saker där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0