Gårdagens vinster.

50 kr på triss.

LHC slog Timrå.

Ingen vinst på min 50/50-lott.

5 rätt på V75 = ingen utdelning.

Som ni ser blev det inte så mycket pengavinster att fira på kvällen. Men trots detta smakade maten och vinet väldigt gott.

Grått och trist ute idag men vi har iallafall varit ute ett par timmar på förmiddagen. Maken har lagat en enkel söndagslunch åt mig. Vi har suttit en stund vi köksbordet med varsin jobbdator men nu är arbetspasset slut. Vi skall dra en sväng till IKEA. Det är så längesedan jag var där, och gick runt och kollade lite bara. Det skall bli kul. Jag har lite saker som jag vill köpa så säkert hittar vi något. Tro det eller ej men det var inte speciellt svårt att övertala maken att hänga med till IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0