Lyxig eftermiddag.

Det kändes skönt att få smita från jobbet redan klockan tre idag. Jag kände att jag behövde det. Jag mötte Mats på Signalen så vi handlade lite mat. Där var det massor av folk så det verkade som alla hade slutat tidigt. Eller också kanske de inte ens börjat jobba. Vad vet jag?

Nu har jag packt ner lite saker för helgens resa också. Mats är i köket och förbereder tacos. Jag skall gå ut och duka. Kolla att han lägger sakerna i skålar som matchar med varandra. Jag vill gärna att det skall vara fint dukat. Han är inte lika noga. Det är nog typiskt manligt. Han skulle gärna äta direkt ur kastrullen. Tänk på vad lite disk det blir.

Ha en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0