Tacos med Jessica.

I dag har det blivit tacos fast det är torsdag. Annars så är det egentligen fredagsmat. Jessica har kommit hem till oss idag. Kul. Mats har hämtat henne vid tåget. Efter det blev det veckohandling på Signalen. Det var en order från mig. Jag jobbade. Så när jag kom hem hade de fixat tacos. Lika gott som alltid. Linda är hos Elin så hon missade tacos.

I kväll skall jag fixa en adventsljusstake. Det ska bli kul att se hur det blir med mina nyinköpta dekorationer. Bild kommer senare. Jag har hängt upp mina nya julgardiner i köket, så det skall vara klart till första advent. Annars så är jag inte så mycket för en massa julpynt. Men just i köket är det trevligt med julstämning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0