Väntande ledighet.

Fyra dagar ledigt i rad. Det känns helt underbart att tänka på det. Jag känner att det är välbehövligt. Veckan har slitit på mig eftersom näsan rinner fortfarande. Men i morgon är det iallafall äntligen dax för ledighet.

Mats är också ledig. Det skall bli kul att vi hinner umgås. Jag har knappt sett honom på en vecka. Jag var bortrest förra helgen, och i veckan har han jobbat kväll. Det innebär att när jag kommer hem från jobbet har han åkt. När han kommer hem sover jag. När jag åker till jobbet sover han. Vilket liv egentligen.

Jag har just laddat ner Spotify i min iPhone. Så nu letar jag efter bra musik. Då är det lätt att bli nostalgisk igen. När jag hittar gamla låtar som jag har olika minnen till. Men det är väl så det skall vara.

Jag skall försöka komma lite tidigt i säng så jag är pigg i morgon. Veckohandlingen och städningen är fixad så i morgon skall vi bara ha det bra.

Kunde inte låta bli att ladda upp en sommarbild. Kan behövas i höstrusket. Det var hur stora vattenpölar som helst när jag körde hem i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0