Fredagskänslor på gång.

Redan på morgonen kommer fredagskänslorna. Dock är det inte sista jobbardagen för mig denna vecka. Jag jobbar på söndag. Det är trots allt lördag i morgon och lite festkänsla idag. Jag tyckte jag skulle vara lite fredagsfin idag på jobbet så jag har tagit på mig en ny kjol.

Jessica kommer hem idag. Tåget kommer in på eftermiddagen. Hon skulle passa på att gå till mormor och morfar och fika. Då blir det bra att jag tar upp henne där på vägen hem. Då kan jag få min blåbärsleverans från min mamma på samma gång. Ska vi kanske baka blåbärspaj i helgen? Det blir till att köpa vaniljsås så vi är beredda.

Då får jag även provköra den nya Kaserngatan som varit öppnad i en vecka. Vi får se hur de har lyckats med bygget.

Ha en skön fredag och se till att ni käkar något gott till kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0