God natt.

En liten text här på Bloggen skall jag nog orka med efter en lång dag. Jag känner mig lite trött i huvudet efter arbetsdagen. Benen började också kännas lite trötta på kvällskvisten. Det var nog helgens promenader som gjorde sig påminda. Nu är det bara dax att sova en liten stund innan det är dax att åka till jobbet igen. Som min jobbarkompis sa:
- Det är ingen idé att vi tar av oss kläderna för vi skall snart ta på dem igen.
Det är inte klokt vad tiden på jobbet går fort när vi har roligt. Det har vi verkligen på mitt jobb. Kunderna förgyller våra dagar hela tiden. Vad skulle vi göra utan alla köpsugna människor.

Nu är det bara tandborstningen kvar och sen skall jag sova gott. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0