Härliga hudvårdsprodukter.



Slank in på Hälsokostbutiken när jag var på väg hem igår. Vet inte om det kallas Hälsokostbutiken i dagens läge. Life heter den nog istället. Där har de iallafall en massa härliga hudvårdsprodukter. Bl.a. denna serie som luktar underbart fräscht. Massageoljan är kanon att använda istället för hudlotion när huden känns extra torr. Passar även för nagelbanden.

Passade även på att titta runt lite bland de andra produkterna också. Vips hade jag köpt en upp-piggande dryck. Bjöd även min make på en slurk när jag kom hem igår. Det är ju bra om båda är lika pigga. Drycken smakade riktigt gott.



Lördagsmorgonen ser ganska grå och trist ut utomhus. Inte en ljuspunkt på himlen så långt ögat når. Jag har just ätit en ordentlig helgfrukost med kokt ägg och andra nyttigheter. Nu sitter jag och funderar på om jag skall ta en morgonpromenad runt ån. Jag tycker det är så skönt att gå en promenad innan jag hoppar in i duschen och fräschar till mig. Jag känner mig mycket piggare hela dagen efter detta.

Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Mats hade lite idéer om vad han ville göra igår. Han har fortfarande inte vaknat. Som vanligt ligger det liksom inte för mig med sovmorgon.

Ha en bra lördag i höstrusket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0