Höstlördag.

Att få till en sovmorgon är visst helt omöjligt. Jag tror jag skulle behöva det. Det blev iallafall en stadig frukost, och en morgontidning.

Vi har spelat golf med Nenne idag. Trevligt. Höstväder med blåst. Regnet kom när vi hade tre hål kvar så det var ok. Det är så skönt att vi har varit ute så länge idag. Jag frös inte, bara lite om ena handen i början av rundan.

Lördagskvällen närmar sig med rasande fart. Jag har förberett en gratäng med fläskfilé, och en blåbärspaj. Jessica skall på party ikväll men hon hinner käka med oss först. Trevligt. Linda skall jag snart skjutsa ner till Resecentrum. Hon skall vidare med tåget till sin kompis i Norrköping. Mats har jag just skickat ut i köket för att skära klyftpotatis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0