Mera höst.

Ytterligare en underbar höstdag med kanoväder. Vi har naturligtvis tillbringat dagen på golfbanan. Spelet kanske inte var det mesta för min del. Trots det är det roligt, frisk luft och trevligt umgänge. Nu sitter jag är och känner mig precis varm i ansiktet. Den friska luften, och en dusch har gjort sitt. Smink känns överflödigt just nu.

Jag har skjutsat Mats ner till stan. Han skulle käka, och spela bowling med sina jobbarkompisar. Linda och jag skall snart käka bakad potatis. Vi passar på att käka det när Mats inte är hemma för han är inte så förtjust i det. Han tycker inte att det är någon ´´riktig´´ mat.

Vill bara säja att gårdagens vin var kanon. Det kan jag verkligen rekommendera. Det gäller nu bara att komma ihåg vad det heter när jag står där på Systemet, och letar bland hyllorna. Det är inte alltid det lättaste.

Senare i kväll är det fotboll som gäller. Sverige-Danmark. Det blir en måste-match för Sveriges del. Jag hörde på radion idag att Zlatan lovat att avgöra redan i första halvlek. Det känns tryggt, eller?

Heja Sverige..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0