Onsdagste.

Sitter här i soffan med en kopp te. Det är så avslappnande att dricka te på kvällen. Det finns så många goda smaker. Jag brukar lukta i en massa burkar när jag skall köpa te. Jag har så svårt att bestämma mig. Sedan kommer jag inte ihåg från gång till gång vad det hette, det teet som smakade så gott. Ibland har jag sån tur att hon i affären kommer ihåg vad jag har köpt.

Var lite trög när jag körde hem från jobbet idag. Kunde inte fatta varför ljudet från blinkersen var så högt. Jag tänkte att nu är det något som är fel. Då gick det upp för mig. Det var radion som inte fungerade så det var därför jag hörde blinkandet så tydligt.

I morgon har jag ledig dag. Det känns skönt att tänka på. Det är skönt att veta att jag behöver inte stressa isäng. Om jag nu orkar vara vaken vill det säga. Funderade just på om jag skulle sätta på Tv:n men det är så lugnt och skönt utan den. Jag har så mycket ljud runt omkring mig hela dagarna att jag uppskattar när det är tyst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0