Sen kvällsmat.

Ja, det kan jag lugnt konstatera. Här sitter jag i soffan med en pajbit, och käkar en sen kvällsmat. Jag har jobbat från den tidiga morgon till den sena kväll. Linda hämtade mig efter jobbet. Vi stannade på Signalen och handlade lite. Naturligtvis blev det avstämning i kassan när vi var trötta, och bara ville hem igen.

Nu ser jag fram mot en ledig långhelg. Jag är ledig fredag, lördag och söndag. Hur bra kan det bli? I morgon skall jag bara ha det bra och göra roliga saker. Kanhända att jag kör en tvättmaskin på morgon. Det skall i så fall vara morgondagens enda jobb. Det känns som att jag skall få en bra dag i morgon. Ännu bättre känns det när jag varit inne på SMHI:s hemsida, och sett att det är en stor sol över vår stad i morgon. Hoppas verkligen att det blir så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0