Sushi-kväll.



Jessica har jobbat hela eftermiddagen med att göra sushi. De var jättefina. Hon hade gjort 49 bitar sa hon. Linda hade hjälpt till med att äta upp de som blev mindre lyckade.

De smakade himla gott. Precis lika bra som de som jag har ätit på restaurang tidigare i mitt liv. Vi doppade dem i japansk soya från ICA-handlarna. Om den nu är japansk? Gott var det iallafall. Mätta blöev vi också för den delen. Till det skall det också vara wasabi. Det gillar jag inte riktigt. Det smakar lite som pepparot, och det tycker jag inte om.

Slutsatsen är iallfall att det var gott och festligt med sushi. Tack Jessica för att du fixade det.


Kommentarer
Postat av: irene

var det tacos ni åt i går kväll. Det såg inte så ut på bilden

2009-10-31 @ 08:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0