Svenska Hollywoodfruar.

I kväll skall jag se på Svenska Hollywoodfruar för första gången. Det är visst sista avsnittet idag så det gäller att passa på. Jag har hört och sett Anna Anka så helt borta är jag inte. Eftersom det är mycket snack om henne och programmet gäller det att inte missa det idag. Jag väntar med spänning.

I dag har jag haft en lunch-date. Jag käkade lunch tillsammans med en gammal jobbarkompis. Det var kul. Det blev en god lyx-sallad hos Sanne. Det känns alltid lite lyxigt att ha en träff på lunchen. Nästan som en Hollywoodfru kanske?

I går morse lyckades jag med konsten att sträcka mig i nacken när jag skulle duscha. Vet inte riktigt hur det gick till. I går kväll kom jag på att jag hade fått en vetekudde i vintras. Nu springer jag, och värmer den i micron hela tiden. Det är helt underbart skönt för nacken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0