Tågresa med förhinder.

Nu är Jessica på väg till Linköping. Skönt att det löste sig. Hon hade fått en ny plats på det andra tåget. Trots detta är hon lätt irriterad på SJ. Hon kommer klockan tolv, och då ska jag hämta upp henne. Vi skall stanna en sväng på stan. Det blir lunch och shopping.

Linda har just gett sig av för att ta tåget till Norrköping. Hoppas hon har bättre lycka med sitt tåg. Hon skall fira sin kompis Mikaela som fyller 18 idag. Grattis Mikaela. Hennes mamma har ordnat en överraskningsdag för henne. Mikaela tror att hon skall spendera hela dagen med familjen. Istället har hennes mamma bjudit med hennes kompisar på en heldag. Hoppas att de får kul.

Jag fick lite extra tid här hemma så jag passade på att stryka lite saker. Jag är så trött på mitt strykjärn. Måste verkligen investera i ett nytt. Jag fattar inte hur jag kunde vara så dum, och köpa ett billigt skitstrykjärn. Det är inte likt mig. Det blir knappt varmt när jag stryker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0