Vaken tidigt.

Jag fattar inte varför jag inte kan sova på morgonen. Jag är trött och behöver det men det går bara inte. I morse vaknade jag klockan fyra, och kunde inte somna om. Kvart över fem gav jag upp. Jag gick ner och fixade mig en god frukost och läste tidningen. Rätt mysigt att ta det lugnt i sin ensamhet trots allt.

Nu är jag hemma igen efter en långdag på jobbet. Mats sitter med sin jobbdator i köket, och jag med min lilla dator i vardagsrummet. Visst låter det mysigt? Jag har just druckit en stor kopp gott te. Såg att det började bli lite tom på te i mina burkar. Då är det dax att ge sig iväg till Te-butiken och lukta på nya sorter.
Kanske jag skall göra det i morgon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0