Vintertiden tröttar.

Är det vintertiden som tröttar ut mig tro?
I går jobbade jag och det var massor med folk i huset. Lov och lön gör sitt till. Kom hem vi kvart i sju. Då blev det en tallrik soppa och en macka. Efter detta försökte jag att se lite på TV, men det blev mest sova.

Maken ´´skällde´´ på mig igår kväll och undrade hur jag skrev här på Bloggen. I söndagens inlägg hade jag visst glömt en hel mening. Då blev det svårt att förstå vad jag menade. Det är nu upprättat. Ber så mycket om ursäkt.

Nu är jag uppstigen igen, och en ny dag väntar på mig. Ny dag - nya möjligheter. Jag försöker alltid att tänka positivt. Magen är fylld med frukost. Vad mer kan jag begära en tidig morgon? Lite solljus kanske. Läste i almenackan vilka tider solen går upp och ned den närmaste tiden. Det var ingen upplyftande läsning kan jag säja. Men som sagt var. Tänk positivt. Snart vänder det och vi går mot ljusare tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0