Bortbjuden på en tisdag.

Nu har jag kommit hem från ett besök hos min kusin. Jag blev bjuden på mat. Canelloni, vilket smakade väldigt gott. Trevligt att vara bortbjuden en helt vanlig tisdagskväll. Vi hann prata en massa, dricka kaffe och stoppa i oss en stor bit äpplekaka. Nygräddad äpplekaka smakar alltid så gott.

Vi drömde oss tillbaka till Thailand. Vi kollade igenom hennes bilder på datorn. Det såg så varmt, skönt och mysigt ut. Snacka om att jag blir ressugen igen. Någonstans skall vi resa i vinter.

Linda har varit och hämtat mig nu ikväll. Det är ju skönt med en chaufför. Linda ville gärna ha bilen för hon har varit i Vasahallen, och tränat några av hennes alla gymnaster. Hon är så duktig och kämpar på som ledare. Lägger ner mycket tid på att planera för träningarna.

Nu skall jag släcka lampan och sova gott för det är en ny dag i morgon. God natt.

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha, du fick mig rejält nyfiken. Tänk att Miss Piggy äntligen fick honom.

2009-09-09 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0