Skön avslutning.

Helgen har avslutats med en skogspromenad. Vi har varit ute i tre timmar. Nu är vi röda och varma i ansiktet. Har just käkat varma mackor, och en sallad med avocado i. Gott.

Har också hunnit med att spela golf idag. Det är så skönt att ha fått så mycket frisk luft idag. Det behövs för att klara av ytterligare en vecka. I morgon är det en långdag på jobbet. Eftersom att inga barn är hemma så unnade vi oss en lunch på golfklubben idag. Helt underbart god potatisgratäng. Jag hade tagit en stor portion, och trodde aldrig att jag skulle orka allt. Men det var inga problem. När det gäller mat så finns det ibland inget stopp i mig. Dock kände jag mig efteråt som jag aldrig mer skulle behöva något mera att äta. 

Nu har jag suttit med min almenacka för att planera olika ´´aktiviteter´´ under hösten. Då märks det att det snart är december och jul. Hualigen. Det är så mycket som jag vill hinna med. Räcker tiden till allt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0