Söndag kväll.

I dag har det blivit mycket friskt luft igen. Vi var på golfbanan på förmiddagen. Roligt. Lyckades med en birdie. Min första. Hem och käkade lite pastalunch. I eftermiddag har vi gått en två-timmars promenad. Jag måste säja att det känns lite i benen. Nu skall vi bara lata oss resten av kvällen.

Jag har förberett lite varma mackor med tacotema till kvällen. De väntar bara på att få komma in i ugnen.



Linda fick lite lust att baka så hon har fixat en sockerkaka. Det skall bli smarrigt till kvällsfikat. Jag tar för givet att vi får smaka den. Visst ser den god ut? Med blåbär.....mums......



Vi får sitta inne ikväll och mysa med tända ljus. Det börjar kännas lite höstmörkt inne också. I dag har jag haft jeans och strumpor på mig. Det känns som att det var evigheter sedan jag använde mina jeans. Jag är lite sugen på att det skall bli lite kallare ute, så att jag får använda lite andra kläder. Jag är trött på alla sommarlinnen. Nu vill jag ha lite roligare saker. Vad det nu skall vara, och var jag skall hitta dem?


Kommentarer
Postat av: Anette

Men Karin, du brukar/de ju inte ta på dig strumpor förrän i oktober, eller minns jag fel?

2009-09-13 @ 19:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0