Svettigt step-pass.

Ja, det kan jag lugnt säja. Äntligen har jag varit på Feelgood och tränat. Step min favorit såklart. Det var lika kul som vanligt, och jag blev mera träningssugen. Dock kommer det nog att kännas lite i min kropp i morgon. Men träningsvärk är en skön värk. Har hållit igång med utomhusträning under sommaren, men det kändes att det behövs ytterligare tränings-pass för att komma upp till normal konditionsnivå.

I dag har Kerstin och jag varit och köpt bebis-kläder. Vi gick så länge och kunde inte bestämma oss. Det finns så mycket att välja på och allt är så gulligt. Vi gick så länge i butiken att de andra kunderna började att fråga oss om hjälp. En kund undrade om vi hade body utan nederdel. Då kan det väl inte var en body, eller? Vi fick oss iallafall ett gott skratt. Nu väntar vi bara på att vi skall få se det lilla underverket, och lämna över presenten.

Nu skall jag skriva en nota inför morgondagens race på ICA. Vet inte riktigt vad jag skall hitta på att laga för mat till helgen. Något lyxigt och gott kanske?

Kommentarer
Postat av: Anette

Han tröttnade nog på att att han bara får torrfoder till mat och tyckte att det var dags att visa sitt missnöje på något sätt.



Visst finns det mycket mysigt till de små liven. När jag vid de sällsynta tullfällen ska köpa bebiskläder så blir jag lika begeistrad varje gång över att tjejerna varit så där yttepyttesmå.

2009-09-10 @ 07:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0