Underbara sensommar.

Hur härligt är det ute idag. Solen skiner och det känns som sommar.
Vi har haft en rolig förmiddag på golfbanan. Vilken tur att jag har börjat att spela golf. Det är så himla kul och jag möter så många trevliga människor. Stor rea i golfshopen nu idag men det fanns inget som jag ville ha. Bra, då sparade vi de pengarna. Linda hade köpt så snygga svarta stövlar igår. Med nitar på. Jag är svag för nitar.
- Jag förstod att du skulle gilla dem, sa Linda.

Mats åkte och tvättade bilen så jag har förberett kvällens middag. Jag satsar på tre-rätters idag. Bara nya saker som skall exprimenteras på familjen. Om rätterna får godkänt kan vi ha dem som bjudrätter.

Nu skall jag unna mig en dusch efter golf och köks-tjänst. Ha en bra lördag.



Härliga morgon. Kolla in solstrålarna på bilden. Vackert, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0