Fredag.

Så skönt att det är fredag. Jag har varit så seg varje morgon denna vecka, när det varit dax att stiga upp. Inte för att jag har några stora förhoppningar om sovmorgon i morgon. Jag brukar inte lyckas med det liksom. Men det skulle behövas.

Jobbet är avklarat för denna vecka. Jag blev bjuden på lunch idag av min ´´gamla´´ chef. Sallad med skaldjur.  Fick även träffa min nye chef idag och det kändes jättebra.

Nu har vi just käkat den försenade påskmaten. Det smakade bra. I går när jag lagade Janssons tyckte jag nästan att det luktade jul här hemma. Hualigen. Nu vill jag ha vår och sommar. I går fick jag ett mail till jobbet som berättade vilket datum julkampanjen startar i år. Hur kul kändes det?

Lördag i morgon och inga planer. Landeryds golf har öppnat. En runda kanske? I så fall blir det en sen eftermiddagsrunda om vädret känns ok.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0