Hockeykväll.

I dag är det hockeykväll. LHC-Djurgården. Jessica har bjudit hit Stina för att sitta i hockeysoffan. Det innebär att Mats är tvungen att sitta upp, och inte kan ligga ner och ta upp hela soffan.

Just nu leder Djurgården över LHC. Vi får hoppas att det blir en vändning på detta.

Soligt och vårlikt ute idag. Typiskt eftersom att jag har jobbat. I morgon jobbar jag också. Då skall det naturligtvis också vara fint väder. Som alltid när jag jobbar. Jag är ledig på lördag, och då skulle det visst vara sol och moln. Är det någon som är förvånad?

Kommer ihåg en gång när Linda var liten. När jag väckte henne på morgon så sa hon.
- Mamma, kan inte du jobba i helgen så vi får fint väder?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0