Promenad.

När jag kom hem från jobbet idag så kände jag att det var dax för friskt luft och promenad. Jag gick en runda i skogen och på golfbanan. Skönt med lugnet efter en dag i butiken. Det var så skönt så jag glömde alldeles bort tiden. Dvs när jag kom hem hade jag missat en del av hockeyn. LHC vann över Djurgården så nu är det spännande igen.

Jessica har åkt tillbaka till Helsingborg nu idag och Mats jobbar. Bara Linda och jag hemma, som roar oss med var sin dator på var sin våning i huset. Visst låter det mysigt. Linda har påsklov nästa vecka. Det är bäst att hon passar på att njuta av det. Det blir hennes sista påsklov. Snart är även hon klar med sin gymnasieutbildning. Tänk vad våra tjejer har blivit stora.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0