Runkeeper.

Nu har jag testat Runkeeper. Ett program som jag laddat ner i min iPhone. Jag har just varit ute på en kort promenad. Runt ån, som vi brukar säja om den rundan. I dag mätte jag upp den rundan till 3,8 km. Känns att jag fortfarande är förkyld när jag anstränger mig. P.g.a förkylningen blev det ingen step idag. Så synd att jag missade mitt favoritpass.

Kvällsmaten är avklarad. Köpte smörgåstårta till de som älskar det. En tårta för tre, tyckte de två, att det var alldeles lagom att dela på. Jag hoppade smörgåstårtan. Tycker att det kan bli lite för kladdigt.

Hockey på TV. Jag har spelat en liten slant på Djurgården så kanske jag kan vinna något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0