Shopping.

I dag har vi ägnat oss åt lite shopping. Jag, Jessica och Mats har varit på stan. Det blev faktiskt ingen shopping till mig. Jag är glad över att jag lyckades få maken att köpa ett par byxor, och ett par skor. Det behövdes verkligen. Han mannekängar just nu i sina nya skor. Jessica investerade sina födelsedagspengar i ett par nya joggingskor. Bra köp.

Vi käkade en sallad till lunch på fiket i Gränden. Gott. Skönt att slippa att fixa lunch hemma.

Nu har vi precis kommit hem från en promenad. Vi fikade med en vaniljbulle när vi kom hem från stan. Jag kände att en promenad passade bra för att bullen skulle ramla ner ordentligt i magen.

Nu är det hockey på TV som gäller. Djurgården-LHC.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0