Valborg.

Är alla människor mycket hungrigare idag, än en vanlig fredag?
Jag kan iallafall tro det. Alla skall handla hur mycket mat som helst bara för att det är Valborg. Jag har varit en tur till ICA-Signalen för att fylla upp kylskåpet. Det var inte så mycket folk där så det gick smidigt. Det kändes som mycket var slut här hemma, så det blev några fulla kassar för mig också. D.v.s det blev dyrt.

Jag är som sagt var ledig idag, och har just käkat en god lunch. I eftermiddag skall vi till Landeryd för en artonhålsrunda tillsammans med Nenne. Det skall bli kul. Hoppas det inte blir något regn.

Till kvällen bjuds det på kcyklingspett hemma hos oss. Någon eld? Känns inte så lockande att stå på en fotbollsplan och titta på en rishög som brinner. Varför gör vi det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0