Chipsfredag.

Det är vad som gäller just nu. Jag brukar inte äta så mycket chips, men just nu smakade det mycket gott. ICA:s Eco-chips. Frasiga och goda. Känns inte så feta som andra. Men nyttigt är det säkert inte.

Jag har just testat ett nytt vin. En liten låda som bara rymmer 1,5 liter. Det smakade mycket bra. Kan rekommenderas.



Satsade även på ett annat säkert kort.



Lugn. Ni behöver inte vara oroliga. Det blir bara ett smakprov av varje då jag jobbar hela helgen.

Jag har varit ledig idag. Mats och jag spelade golf på förmiddagen. Hem och käkade pastasallad till lunch. Gjorde mig lite vacker för att fotas hos Polisen. Jag behöver ett nytt pass. Helt plöstligt dök det upp en liten utlandsresa till mig. Efter detta tog vi en liten runda på stan. Trots shoppingförbudet så hade jag med mig en liten påse hem. Svärmor påpekade att jag hade shoppingförbud när vi mötte henne på stan.

Nu steker maken kött i köket. Det luktar så gott och jag börjar att bli hungrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0