Födelsedag.

I dag firar jag födelsedag. Hur många år det är behöver vi inte prata så mycket om. Det är iallafall tillräckligt.

Mats och jag gick en runda på golfbanan på förmiddagen. När vi kom hem bjöds vi på lunch. Jag hade önskat mig det av döttrarna. Det blev pastasås med lövbiff, pasta och sallad. Ananaspaj och glass till efterrätt. Tack så mycket mina kära döttrar. Det smakade mycket gott.

Mats jobbar kväll i kväll så han är inte hemma. P.g.a detta passade vi på att fira lite med släkten redan i fredags. Efter dagens kunch blev döttrarna sugna på en tur till IKEA. Längesedan jag var där. Handlade bara servetter och ljuslyktor. Naturligtvis gick vi även en liten runda på IKANO. Vips hade jag en påse med en kappa i. Precis en sådan som jag har önskat mig länge. Bra att det även var 20 % på den på MQ. Fynd, eller?

Nu skall jag upp och väcka Jessica så vi kan åka till Vidingsjö och springa. Det ryktas att även Linda skall med. Efter detta får vi hem och provsmaka våra nya te-smaker. Hösten närmar sig så vi blev sugna på att köpa lite gott te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0