Pannkakor.

Jessica hade lagat mat när jag kom hem ikväll. Det blev pannkakor till hela familjen. Gott.

Linda stod för fikabrödet. Bullar från Ullared. Hon har varit på utflykt dit idag med ett par kompisar. Jag hade skickat med en shoppinglista på lite saker. Så det blev en kasse till mig också när hon kom hem. Jag blev också lite sugen på att dra till Ullared. Det var ett tag sedan sist, och det är en kul grej. Vi får se om det kan bli någon tid till det under hösten.
 
Det gick riktigt bra att jobba idag. Fast visst kände jag mig lite yr. Mycket folk direkt på förmiddagen så det var bara att kämpa på direkt.

Jag skulle vilja ge mig ut för att få lite frisk luft. Nu tror jag faktiskt inte att jag orkar detta. Det tog på krafterna att jobba en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0