Promenad 12 km.

Det blev en promenad hem från jobbet idag. Riktigt skönt. Det blåste medvind hela vägen så jag nästan svävade hem. Jag hade tur för tio minuter efter att jag kommit hem igen, så öppnade sig himlen.

Jag fick skjuts av döttrarna till jobbet i morse. De drog som sagt var till Helsingborg idag. Det var meningen att de skulle ha kört till Helsingborg med ''lillebilen''. Men igår när jag kom hem, och fick se hur mycket packning de skulle ha med sig blev det ändring. Lillebilen hade blivet överlastad och ingen säker körning där inte. Det blev till att packa saaben istället.

Nu måste jag kolla busstider för morgondagens resa till jobbet. Om vädret tillåter kommer jag att promenera hem även i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0