Dan före dan.

I dag är det dan före dan. Vi har just provsmakat lite julmat. Det smakar alltid så bra i början av julhelgen. Vi blir så törstiga av all den salta maten. Då är det legalt att dricka lite vin.

Dagen flöt på i vanlig ordning. Många shoppingsugna kunder idag. Jag stannade till en stund på stan för att hämta hem Jessica. I butikerna hade de redan börjat att sänka priserna inför rean. Fynd, eller? Jag orkar inte riktigt med att jag runt på rean. Det brukar inte gå att göra några stora fynd.

Nu skall vi bara njuta av den kommande julen genom att bara ha det bra. Stina skulle visst komma förbi en stund nu ikväll. Hon blev sugen på att hälsa på Linda på macken när hon fick höra att Linda jobbade ikväll. Jag tror inte att Jessica är så sugen på att åka dit. Hon sitter här i hörnet i soffan i sin mysoverall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0