Juldagen.

Juldagen är av tradition en dag då vi bara haar det lugnt och skönt. Eftersom vi båda har jobb där det är mycket jobb under denna tiden på året, är juldagen liksom lite helig för oss. Då vill vi bara vara hemma och njuta.

Vi började dagen med en tur till gymet. Riktigt skönt att få röra på sig. Rester av julmaten väntade till lunch. Det smakade bra även idag. Till kvällen blir det ingen julmat. Jag skall laga en pastasås för att vi är sugna på något annat.

Jessica och jag har varit ute, och gått i en timma. Skönt. Nu skall hon snart skjutsas iväg för party. Juldagen är ju stora partydagen. Jag vet inte vad som gäller för Linda. Hon jobbar till klockan fyra idag. För mig blir det inget party. I morgon bitti väntar jobb igen. Butiken skall öppnas klockan nio redan. Är alla shoppingsugna så tidigt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0