Massor med frisk luft.

Så skönt med massor med frisk luft. Det blev en promenad hem från Ikano ikväll. Jag hade sällskap med Kerstin en bit. Trevligt. Det blev den långa vägen hem idag. Två kilometer längre än den andra. Det blev säkert fjorton kilometer innan jag var hemma igen. Men ack så skönt det känns i kroppen. Lite sen kvällsmat blev det, och sen kommer jag säkert att sova jättegott.

Tidigt på jobbet i morse för att fixa iordning innan öppning klockan nio. Lite panik när inte vårt kassasystem inte startade. Det kom igång vid ett-tiden. Det fungerade trots allt riktigt smidigt. Trots detta var det en skön känsla när allt hoppade igång igen. Hur skulle vi klara oss utan alla maskiner, och system?

Mats och Linda jobbar, och Jessica sover i soffan. Inte mycket till sällskap. Jag själv skall satsa på att bättra på lacket på naglarna. Vill vara lite snygg i morgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0