Snart jul.

Inte så många dagar kvar till julaftonen nu. Jag har just skrivit en inköpslista på den sista maten som skall handlas. Det blev inte så mycket. Jag har även ett par julklappar kvar att köpa.

Jag har jobbat idag. Ingen större stress idag heller. Inga kunder som blev nedtrampade. Kanske det blir lite mera kaos i morgon. Då kommer barnbidraget för de som får det.

Det är även dax att fixa det sista julpyntet. Dvs julgranen. Undra om jag skall slå till på en riktig gran i år. Jag har verkligen ingen lust att plocka in vår tråkiga plastgran. Jag skulle vilja ha en gran som inte är så stor. Kan jag såga till en själv kanske? Det får bli ett projekt på tisdag när jag är ledig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0