Hemma i soffan.

Nu har jag kommit hem igen och sitter i soffan för att få till helgens sista inlägg. Det gick bra att åka buss från Stockholm. Swebuss kommer att få chansen flera gånger. Innan jag lämnade Stockholm festade maken och jag på pizza. Vi har hittat en favoritrestaurang som vi besöker varje gång vi är i Stockholm. Bra priser och vi blir aldrig besvikna.

Nu är det snart dax att sova för att orka med en ny vecka. I morgon är det först jobb, och efter detta väntar ett besök hos frissan. Det skall bli underbart. Håret är så trist just nu. Jag skall säja till frissan att jag vill ha sommarfärger i mitt hår.

I morgon skall vi äntligen få tillbaka taket i vårat vardagsrum. Det skall bli så skönt. Visserligen innebär det en del jobb att få iordning, men det är bara kul.

God natt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0