Lunch på stan.

Linda och jag har käkat lunch på stan. Trevligt. Jag käkade panini och Linda en sallad. Det blev inte så mycket shopping. En sjal och lite nödvändigheter på Apoteket. Linda var hos frissan, och blev blond och snygg. Så nu har jag två blonda döttrar. Under tiden passade jag på att träna på Feelgood. Det blev en stund i solariet också. Skönt.

Var nere på stationen och löste in ytterligare en tågbiljett. Tåget hem på söndag är också inställt. Bussen är bokad vilket känns tryggare än SJ just nu.

Nu har Linda och jag just käkat kvällsmat framför TV:n. Jag klämde ur det sista ur en bag-in-box och fick ett glas vin. Det är iallafall lill-lördag idag, och jag är ledig. Nu skall vi se på skidstafetten. Som vanligt är jag lite pirrig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0