Massor med snö.

Jag kan inte minnas när det fanns så här stora snöhögar i vårat land sist.

Efter en lång dag på jobbet var det skönt att få gå ut, och skotta lite snö. Det är så mycket snö så den får snart inte plats på tomten. Gatan utanför blir bara smalare och smalare. Men visst är det mysigt att titta ut, och allt är alldeles vitt.

Väl inne igen unnade jag mig ett par Bullens varmkorv. Samtidigt som jag öppnade posten. Roligt med många brev. Dock visade det sig att det var fem räkningar. Då var det inte lika kul längre.

Vardagsrummet är fortfarande en misär. Det kommer inte att bli klart denna vecka. Fast ok, försvinner alla störande knäppljud nattetid, så är det klart värt att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0