OS-guld.

Grattis Charlotte Kalla till guldet. Det är så himla mysigt att sitta hemma i soffan, och se Sverige vinna guld. Det gick så snabbt, att det hann knappt bli spännande.

Vi har fortfarande inget tak i halva vardagsrummet. Trodde vi skulle få iordning denna vecka. Tji fick jag. När jag ringde till YIT idag, fick jag ytterligare uppdrag att kolla knäppljud. Jag blev lite rastlös ikväll. Eftersom att jag inte kunde fixa vardagsrummet, så storstädade jag bokhyllan i sovrummet. Har även hunnit med att tvätta lite grann.

Nu hänger jag på Facebook, och kollar på OS på TV. Nyss kom jag på att jag fick en Amelia i fredags, som jag inte hunnit läsa i helgen. Yiipeee..... Kvällen är räddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0