Så himla mycket snö.





Insnöad. Precis vad jag kände mig i morse när jag kom ner i köket. Det gick inte att se ut för fönstret var täckt av snö. Det var att trycka bort snön för att kunna öppna dörren.

Dagen har gått i ett sedan dess.

Först var det dax att gräva fram den lilla bilen i all snö. Köra till jobbet tog dubbel så lång tid som vanligt.
Jobbade hela dagen lång. Hann med att käka lunch med Mimmi. Det är alltid lika trevligt.
Direkt till Feelgood för ett step, och styrkepass.
Hem igen för att skotta snö. Det tog en timme innan jag var klar. Jag kommer nog han träningsvärk i mina armar i morgon.
Tvätt och dammsugning väntade när jag kom in.
Lite småpyssel, och så hann jag trycka i mig ett par Bullens varmkorv igen. (Lugn, Mats. Jag har inte ätit upp alla. det finns kvar till dig när du kommer hem).
Puh.

Nu väntar bara sängen på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0