Snygga skor.

Jag hade sett ett par skor på Scorett som jag ville testa. När jag kom dit var de inte så snygga, som jag hade tänkt mig.

Jag hittade ett par andra kanonsnygga som jag blev så sugen på. De skulle kunna bli ett par riktiga favoritskor för mig. Det var precis sådana skor som jag gillar. Svarta, lite rockiga med nitar, och spännen. Ett problem uppstod. Mina fötter. Vänster är lite större än höger. Resultatet blev således att 38 var lite i minsta laget. (Tror jag iallafall). 39 var alldeles för stora.

Trots allt kanske jag går dit ännu en gång, och provar skorna. Dock skall jag inte göra som min kamrat. Hon kunde inte gå i sina nya stövlar för hon hade så ont i fötterna.

- Varför köpte du en storlek för liten, undrade jag.
- De var så snygga, och jag ville så gärna ha dem blev svaret.

Så där ont i fötterna vill jag inte få. Fast det är klart..............Jag har ju ändå shoppingförbud.


Kommentarer
Postat av: Nettan P

Hahaha, jag har också shoppingförbud. Så nu får jag hålla mig undan från alla köpcentrum. Att inte ens make kan förstå att det är terapi att shoppa plus att det bränner kalorier - fast det är klart man bränner ju pengar oxå...

2010-02-08 @ 23:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0