Startar med träning.

Lördagen startade vi med träning på Feelgood. Det är så skönt att ha kommit igång ordentligt med träningen nu igen. Jag känner mig genast mycket piggare. Kul när Mats och jag kan ha sällskap till Feelgood.

En liten lätt lunch har också stått på dagens program. Nu skall vi ge oss ut en sväng och fixa lite ärenden.

Det är tidig middag ikväll. Linda har beställt mat till klockan fem. Hon har bjudit hit Jossan också. Efter middagen är det visst party, och utgång som gäller. Själv satsar jag på att se den första deltävlingen i Melodifestivalen. Ska bli kul att se vad det är för kvalité på låtarna i år. Utan att ha hört någotting tror jag att jag skall hålla på Ola i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0