Stockholm.

I går kväll reste jag med Swebuss till Stockholm. Bussen höll tidtabellen perfekt. Vi var t.o.m en kvart före utsatt tid i Stockholm. Lite skillnad mot SJ. Jag fick en trevlig reskompis att snacka med på bussen. Inte så ovanligt att jag hittar någon att snacka med. Hon var lika pratglad som jag är.

I dag har vi varit på språng hela dagen. Shoppingförbudet har varit hävt under dagen så vi hade med oss en hel del påsar hem. T.o.m Mats shoppade. Det är roligt att gå i lite andra affärer än de som finns hemma i vår stad. Det är lätt att det då blir lite affärer med lite dyrare sortiment. Vi är dock nöjda med inköpen. Hittade en rolig affär där det gick att köpa olivolja med olika smaker. Jag fastnade för en olja med smak av basilika. Jag fick själv välja vilken typ av flaska jag ville ha oljan i.

Till kvällen funderar vi på Thaimat. Det finns en restaurang precis runt hörnet. Världens minsta restaurang. Det blir troligen att vi hämtar hem lite mat. Gottigottgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0