Sudoku.

I dag har jag gjort något jag inte gjort förut. Löst ett Sudoku. Jag har aldrig försökt förut för det har inte lockat mig. I kväll när jag kom hem läste jag morgontidningen, samtidigt som jag käkade. Där hittade jag ett lätt Sudoku och testade. Kan inte känna att jag blev speciellt biten av det.

Amelia har kommit idag, och den lockar mera än morgontidningen. Jag skall snart krypa ner i sängen för att läsa den. Det blev en tidig morgon i morse. Mats skulle skjutsas till tåget, som naturligtvis var inställt. Det blev buss, men han tog sig till Stockholm. Jessica reste från Stockholm igår. Hon kom till Helsingborg 03.30 i morse, efter att ha hoppat på tåget i Stockholm halv fem igår. Hoppas att det blir bättre till slutet av veckan. Då skall jag ut och resa med SJ. Fast det är klart. Kan det bli värre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0