Underbara thai-mat.

Snacka om att längta till en Thailandssemester efter gårdagens smarriga thaimat. Jag kan verkligen rekommendera Nangs Kitchen. Jättestora portioner så proppmätta blev vi allihopa. Det blev en lyckad, och trevlig kväll. Billigt blev det också. Min mamma hade med sig alldeles för många femhundralappar. Kanske vi kan få bli bjudna en gång till då?

Just nu ser vi på reprisen av Melodifestivalen. Jag vet inte vad jag skall tycka.....

I dag ser det ut att bli soligt, och härligt ute. Vi skall ta med oss Jessica ut på en promenad. Eftersom att Linda är på balträning har Mats och jag ansvaret för att ´´passa´´ Jessica idag.





Kommentarer
Postat av: Systrarna

Var man tvungen att äta riset?

2010-02-14 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0