Ännu mera Helsingborg.

Ännu en trevlig dag i Helsingborg. Det är skönt att komma iväg några dagar, och få lite miljöombyte. Jessica har jobbat idag. Mats och jag började dagen med att vara ute i två timmar. När vi kom hem festade vi på korv och mos. Det smakade så himla gott efter att har varit ute i kylen.

I dag var det dax för Mats att resa hem med tåget. När han promenerade ner till tåget så gick jag till Charlotte. En före detta jobbarkompis, som nu bor här i Helsingborg. Jättekul att se henne igen, och prata lite. Hon har flyttat sedan jag besökte henne sist så det var kul att se deras nya lägenhet.

Nu har Jessica och jag just druckit en värmande kopp te. Bäst att sova tidigt ikväll så vi orkar med morgondagens shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0