Det sista av julen.



Detta är det sista hemma hos oss som påminner om att det inte är så längesedan som det var jul. Tur är väl det.
Nu vill jag bara blicka framåt mot våren. Grannen och jag drömde nyss om när vi skulle kunna sitta i solen på framsidan och fika.

Fick ett ryck förut och rensade bland gamla papper i pärmar och lådor. Inte klokt vad skräp det blir. Av bara farten så blev det lite rensning på annat också. Tippen nästa. Har också hunnit med att få en hel del frisk luft idag.

Jag testade en ny fiskrätt till middag idag. Helt ok tyckte jag och Mats. Linda gillade inte. Så då blir det nog ingen repris av denna.



Väldigt mättande var den. Trots detta så känner jag att det är snart dax att fixa till något litet att käka till kvällen. Efter detta blir det en slapparkväll för att orka med en ny vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0