Lunch med Linda.

I dag har jag ätit lunch med min yngsta dotter. Trevligt. Hon kom ut till Ikano efter sitt matteprov i skolan. Naturligtvis blev det ett besök hos Sanne. Han är så glad och trevlig jämt.

Jag känner mig som jag bara har gästspelat på jobbet nu idag då jag skall vara borta både måndag och tisdag.
Jag har iallafall hunnit med att jobba åtta timmar. Linda körde hem vår bil för jag hämtade en hyrbil som vi skall åka i till Göteborg på söndag. En Audi A4. En trevlig liten bil. Det var så mycket knappar överallt så jag visst inte vad jag skulle använda alla till. Bilen talar om för mig när jag skall växla. Helst plötsligt bad den mig att växla till 6:an. Inte hade jag en aning om att det fanns så många växlar.

Lite småplock och vin till kvällsmat idag. Maken sköter köket idag igen. Det blir till att käka i köket idag för matsalen är under arbete. Inplastad och inget tak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0