Mio Möbler.

Jag tog med mig min make på en utflykt till Mio Möbler. Jag vill så gärna övertyga honom om att vi behöver en ny soffa. Vi provsatt lite olika soffor. Det finns så mycket fina småsaker på Mio också. Den enda shoppingen blev en duk till vardagsrumsbordet. Den kommer inte på plats förrän vi får möblera vardagsrummet igen. Jag ville köpa något att ställa på bordet också. Mats trodde nog att det fanns något som passade hemma. Med tanke på alla saker som vi flyttade ur skåpen i veckan.

När vi kom hem blev det ytterligare utgifter för mig. Julklappen till våra döttrar. De fick en resa utav oss i julklapp. Från början var tanken att det skulle bli en Londonresa under våren. Det slutade nu med en vecka på Kreta i juni. God Jul mina kära döttrar.

I dag är det jag som ansvarar för middagen. Det blir fläskfilé, späckade med salami och soltorkade tomater. Till detta serveras potatisgratäng. Det blir till att käka i köket ikväll. Lite mot mina principer på en lördag. Men vi har inget val just nu.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Tusen tack för en fin julklapp! :)

2010-01-23 @ 18:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0